Четвер, 23.11.2017, 17:57
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Форма входу
Найцікавіше
Система змащення та охолодження двигуна
Система охолодження двигуна
Система живленя карбюраторного двигуна
Білети екзамену з предмету "Будова автомобіля та основи ТО"
Газорозподільний механізм (ГРМ)
Загальна будова і робота поршневих двигунів
МВС України, Мінтрансзв'язку України, МОН України, Мінпраці України; Наказ вiд вiд 07.09.2009 № 385/934/828/337
Категорії розділу
Будова автомобіля та основи ТО [8]
Безпека дорожнього руху [2]
Будова мототранспортних засобів [3]
Поділитись
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 192
Друзі сайту
Заробіток у Інтернеті
Вітаміни з грядки
ЦК ТСО України
Сайт м. Шепетівка
HashFlare
Погода

Погода в Украине

Статистика
Украинский портАл Яндекс цитирования Rambler's Top100 Каталог webplus.info каталог сайтів
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Навчальний процес » Безпека дорожнього руху

ДТП. Чи варто говорити правду?
     Кожна дорожньо-транспортна пригода - це трагедія зі своїми дійовими особами, виконавцями й винуватцями. Дізнавачі,  тобто спеціальні працівники ДАІ, чиєю задачею є отримання правдивих відповідей, які відносяться до ДТП, терпляче й наполегливо працюють з їхніми учасниками та свідками. Бесіда з дізнавачем для людини непідготовленої є вельми складним випробуванням. Про що спитає її офіцер міліції, які відповіді він вважатиме переконливими? Розглянемо декілька ситуацій.

Наїзд на пішохода
     В цьому випадку повинні бути отримані відповіді на наступні питання:
     1. З якою швидкістю рухався транспортний засіб (ТЗ) в даних дорожніх умовах на момент початку гальмування?
     2. З якою швидкістю рухався ТЗ перед початком гальмування за наявності розривів в слідах гальмування?
     3. Якою повинна бути безпечна швидкість ТЗ, виходячи з умов видимості дороги?
     4. Який зупинний шлях має ТЗ в умовах місця ДТП?
     5. Який час був потрібен для зупинки ТЗ в даних умовах дороги?
     6. Яка тривалість часу руху пішохода на шляху, вказаному в вихідних даних?
     7. На якій відстані від місця наїзду знаходився ТЗ на момент початку руху пішохода на шляху, вказаному в вихідний даних?
     8. На якій відстані від місця наїзду знаходився ТЗ на момент початку реакції водія з подальшим застосуванням гальмування?
     9. На якій відстані від місця наїзду знаходився ТЗ на момент появи пішохода в полі видимості з-за нерухої перешкоди?
     10. На якій відстані від місця наїзду перебував ТЗ на момент появи пішохода в полі видимості водія з-за стрічного ТЗ?
     11. На якій відстані від місця наїзду знаходився ТЗ на момент появи пішохода в полі видимості водія з-за ТЗ, який обганявся?

Зіткнення транспортних засобів
     Дізнавача може цікавити:
     1. З якою швидкістю рухався ТЗ-1 в даних дорожніх умовах до моменту початку гальмування?
     2. З якою швидкістю рухався ТЗ-2 в даних дорожніх умовах до моменту початку гальмування?
     3. Визначити швидкість руху ТЗ-1 і ТЗ-2 безпосередньо перед ДТП.
     4. З якою безпечною швидкістю можливий рух ТЗ-1 на даній ділянці без втрати стійкості?
     5. Якою повинна бути безпечна швидкість ТЗ-1 згідно з умовами видимості дороги?
     6. Який зупинний шлях має ТЗ-1 в умовах місця пригоди?
     7. Який зупинний шлях має ТЗ-2 в умовах місця пригоди?
     8. Якою повинна бути величина безпечного інтервалу між ТЗ-1 і ТЗ-2 при їхньому стрічному роз'їзді?
     9. Якою повинна бути величина безпечного інтервалу між ТЗ-1 і ТЗ-2 при їхньому русі в попутному напрямі?
     10. Якою повинна бути безпечна дистанція між ТЗ-1, який йде попереду, та ТЗ-2, який йде позаду, в умовах місця пригоди?
     11. На якій відстані від місця зіткнення знаходився ТЗ-1, який мав переважне право на рух, у момент виїзду ТЗ-2 на проїжджу частину дороги, що перетиналася?
     12. На якій відстані від місця зіткнення знаходився ТЗ-1 у момент виникнення небезпеки для руху?
     13. На якій відстані від рівня найближчого краю проїжджої частини дороги, що перетиналася, знаходився ТЗ-2 в мить, коли ввімкнувся сигнал світлофора?
     14. Чи мав водій ТЗ-1 технічну можливість запобігти зіткненню з моменту виїзду на проїжджу частину дороги, що перетиналася, ТЗ-2?
     15. Чи мав водій ТЗ-1 технічну можливість запобігти зіткненню з моменту виникнення небезпеки для руху?
     16. Чи мав водій ТЗ-1, який йшов позаду, можливість запобігти зіткненню з ТЗ-2, який йшов попереду, з моменту початку його гальмування?
     17. Чи мав водій ТЗ-1, який йшов позаду, можливість запобігти зіткненню з ТЗ-2, який йшов попереду, з моменту виникнення небезпеки?
     18. Чи мав водій ТЗ-1 можливість провести зупинку керованого ним транспортного засобу, не виїжджаючи на проїжджу частину дороги, яку він перетинав, з моменту, коли ввімкнувся жовтий сигнал світлофора?
     19. На яку відстань від місця зіткнення додатково міг би просунутися ТЗ-2 - при вживанні заходів до гальмування водієм ТЗ-2 - на проїжджу частину дороги, що перетиналася?
     20. На яку відстань від місця зіткнення міг би просунутися ТЗ-2 - при вживанні заходів до гальмування водієм ТЗ-1 - з моменту виникнення небезпеки для руху?
     21. Визначити місце зіткнення ТЗ відносно найближчої межі ділянки розсіювання осколків на дорозі,
     22. Визначити радіус закруглення дороги на місці пригоди.
     23. Визначити місце зіткнення ТЗ відносно дальньої межі ділянки розсіювання осколків стекол на дорозі.
     24. Як повинні діяти водії ТЗ-1 і ТЗ-2 в даній дорожній обстановці згідно вимог Правил дорожнього руху?
 
Автотехнічна експертиза
      Її ціллю є отримання відповідей на наступні питання:
      1. Якою є безпосередня причина пригоди (зіткнення, наїзду на пішохода, перекидання і так далі)?
     2. Чи не є безпосередньою причиною пригоди несправність ТЗ (неукріплені кермові колонки, картер, кермовий механізм, гальма, штурвал, наявність люфта в з'єднаннях кермових тяг, теча бензину з паливного бака, підтікання мастила з картера, відсутність або несправність глушника, відсутність освітлення, склоочисника, стоп-сигналу, дзеркала заднього виду і тому подібного)?
     3. Чи не було причиною ДТП неправильне управління ТЗ, якщо так, то в чому це виразилося?
     4. Чи вплинули дана несправність ТЗ або поганий стан дороги на виникнення й розвиток ДТП?
     5. Чи є причинний зв'язок між несправним ТЗ (дорогою, дорожнім покриттям) і пригодою?
     6. Чи є причинний зв'язок між діями водія та пригодою?

Криміналістично-автотехнічна експертиза  
     Вона повинна з'ясувати:
     1. Який тип (вид, марка) ТЗ, що скоїв наїзд, судячи зі слідів шин (відбитків певних частин автомашини, осколків ліхтаря, розсіювателя і так далі)?
     2. Чи не заподіяні пошкодження даним ТЗ?
     3. Яке з двох ТЗ здійснювало обгін (судячи зі слідів на одному з них або на обох), результатом якого стало зіткнення?
     4. Яке було взаємне положення ТЗ у момент зіткнення, судячи з наявних пошкоджень на ТЗ і слідів на місці пригоди?

     З огляду на все вищевикладене стає зрозумілим, що об'єктивність матеріалів дізнання, а потім і слідства, буде значною мірою залежати від правдивості свідчень осіб, з якими спілкується дізнавач. Тому ми закликаємо всіх водіїв, пішоходів і випадкових перехожих-свідків: відповідаючи на будь-які питання дізна\вача, ви повинні говорити лише правду, якою б гіркою вона не була.
Категорія: Безпека дорожнього руху | Додав: sodem (18.05.2010)
Переглядів: 901 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1  
This is exactly what I was looking for. Thanks for wriitng!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
sodem © 2017