Субота, 21.10.2017, 13:26
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Форма входу
Найцікавіше
Система змащення та охолодження двигуна
Система охолодження двигуна
Система живленя карбюраторного двигуна
Білети екзамену з предмету "Будова автомобіля та основи ТО"
Газорозподільний механізм (ГРМ)
Загальна будова і робота поршневих двигунів
МВС України, Мінтрансзв'язку України, МОН України, Мінпраці України; Наказ вiд вiд 07.09.2009 № 385/934/828/337
Категорії розділу
Будова автомобіля та основи ТО [8]
Безпека дорожнього руху [2]
Будова мототранспортних засобів [3]
Поділитись
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 191
Друзі сайту
Заробіток у Інтернеті
Вітаміни з грядки
ЦК ТСО України
Сайт м. Шепетівка
HashFlare
Погода

Погода в Украине

Статистика
Украинский портАл Яндекс цитирования Rambler's Top100 Каталог webplus.info каталог сайтів
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Навчальний процес » Будова автомобіля та основи ТО

Кривошипно-шатунний механізм (КШМ)
     Кривошипно-шатунний механізм призначений для перетворення зворотно-поступального руху поршня в циліндрі в обертальний рух колінчастого валу двигуна.
     У чотирициліндрового двигуна кривошипно-шатунний механізм складається з:
     - блоку циліндрів з картером;
     - головки блоку циліндрів;
     - піддону картера двигуна;
     - поршнів з кільцями і пальцями;
     - шатунів;
     - колінчастого вала;
     - маховика.
     Блок циліндрів об'єднує в собі циліндри, шатунно-поршневу групу і інші системи двигуна. Він є основою двигуна, в якій є безліч литих каналів і свердлень, підшипників і заглушок. Саме в блоці циліндрів обертається (на підшипниках) колінчастий вал. У внутрішніх порожнинах блоку циркулює рідина системи охолодження, там же проходять і масляні канали системи масщення двигуна. Велика частина з навісного устаткування двигуна монтується, знову ж таки, на блоці циліндрів. Нижня частина блока називається картером.
     Головка блоку циліндрів є другою по значимості і по величині складовою частиною двигуна. В головці розташовані камери згоряння, клапани і свічки циліндрів, в ній же на підшипниках обертається розподільний вал з кулачками. Так само, як і в блоці циліндрів, в його головці є водяні і масляні канали і порожнини. Головка кріпиться до блоку циліндрів і, при роботі двигуна, складає з блоком єдине ціле. 

Основні несправності кривошипно-шатунного механізму, їх ознаки, причини виникнення і способи усунення
№ п/п Несправність Ознаки Причини виникнення Способи усунення
1. Передчасне спрацювання корінних і шатунних шийок колінчастого вала і їх підшипників. 1. Глухі стуки при переході на великі оберти колінчастого вала.
2. Зниження тиску мастила.
1. Застосування інших, ніж передбачено в інструкції мастил, несвоєчасна їх заміна.
2. Перегрів двигуна.
Провести ремонт двигуна.
2. Спрацювання поршневих пальців і втулок верхніх головок шатунів. Дзвінкі металічні стуки при різкому збільшенні обертів колінвала. 1. Природне спрацювання пальців і втулок.
2. Використання інших, ніж передбачено інструкцією по експлуатації пального і мастил.
Замінити зношені деталі.
3. Передчасне спрацювання циліндрів, поршнів, поршневих кілець. Зниження компресії, збільшення витрати мастила, сильне диміння з вихлопної труби. Часті перегрівання двигуна, застосування інших, ніж передбачено інструкцією мастил і пального. Замінити спрацьовані деталі.
4. Залягання поршневих кілець, їх поломка. Втрата потужності двигуна, зниження компресії. Відкладення нагару на кільцях, втрата пружності кілець. Замінити кільця.

Чинники, що впливають на тривалість роботи кривошипно-шатунного механізму 
     Перший чинник, зменшуючий ресурс двигуна - часті перевантаження автомобіля. Якщо завантаження салону, багажника і причепа перевищує всі розумні межі, то, рухаючись на такій перевантаженій машині тривалий час, ви ризикуєте виробити ресурс двигуна раніше вказаного терміну.
     Другим чинником, що впливає на термін служби вашого двигуна, є рух з максимально можливою швидкістю тривалий час.
     Третій чинник, який прискорює спрацювання двигуна - екологія. Брудне повітря і брудні дороги руйнуюче діють на структуру металу, зменшуючи ресурс двигуна. Тому не слід забувати вчасно проводити заміну фільтрів, в міру можливості застосовувати чисті масла і бензин, стежити за зовнішнім виглядом двигуна автомобіля. Хоча б раз на рік, його слід очищати від бруду і мити з використанням спеціальних рідин.

Спросить на форуме
интернет магазин рыболовных снастей киев
Интернет-магазин Вентолюкс - лучшие угловые вытяжки
Категорія: Будова автомобіля та основи ТО | Додав: sodem (21.04.2010)
Переглядів: 35714 | Коментарі: 25 | Рейтинг: 3.0/20
Всього коментарів: 3
3  
Привет.
Приглашаю Вас на Хороший Lineage 2 сервак
Сервак приглянется тем кто любит неспешную стратегию с расчетом на тотальное покорение.
Наверняка не понравится предпочитающим набежать и всех нагнуть.
Скользящим мимо любителям побегать по серверам однодневкам, ловить мало, т.к. старички их быстро разнесут :)

Адрес http://l2immortal.com

2  
Дякую

1  
Ета программа лучшая.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
sodem © 2017