Вівторок, 19.03.2024, 13:37
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS
Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід
Форма входу
Найцікавіше
Система змащення та охолодження двигуна
Система охолодження двигуна
Система живленя карбюраторного двигуна
Білети екзамену з предмету "Будова автомобіля та основи ТО"
Газорозподільний механізм (ГРМ)
Загальна будова і робота поршневих двигунів
МВС України, Мінтрансзв'язку України, МОН України, Мінпраці України; Наказ вiд вiд 07.09.2009 № 385/934/828/337
Категорії розділу
Будова автомобіля та основи ТО [8]
Безпека дорожнього руху [2]
Будова мототранспортних засобів [3]
Поділитись
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 203
Друзі сайту
Заробіток у Інтернеті
Вітаміни з грядки
ЦК ТСО України
Сайт м. Шепетівка
HashFlare
Погода

Погода в Украине

Статистика
Украинский портАл Яндекс цитирования Rambler's Top100 Каталог webplus.info каталог сайтів
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Навчальний процес » Будова автомобіля та основи ТО

Газорозподільний механізм (ГРМ)
     Газорозподільний механізм призначений для своєчасного впуску в циліндри двигуна горючої суміші і випуску відпрацьованих газів.
     Газорозподільний механізм складається з:
     - розподільного вала;
     - важелів (коромисел);
     - впускних і випускних клапанів з пружинами;
     - впускних і випускних каналів;
     - приводу газорозподільного механізму.
     Розподільний вал
розташовується у верхній частині головки блока циліндрів. Складовою частиною вала є його кулачки кількість яких відповідає кількості впускних і випускних клапанів двигуна. Іншими словами, над кожним клапаном розташований свій персональний кулачок. Саме ці кулачки, при обертанні розподільного вала, забезпечують своєчасне, злагоджене з рухом поршнів в циліндрах, відкриття і закриття клапанів.
     Розподільний вал приводиться в обертання від колінчастого вала двигуна за допомогою ланцюгової передачі або зубчатого паса.    Натягнення ланцюга приводу регулюється спеціальним на тягувачем, а паса - натяжним роликом.
     При обертанні розподільного вала, кулачок набігає на важіль, який, у свою чергу, натискує на стержень відповідного клапана (впускного або випускного) і відкриває його. Продовжуючи обертатися, кулачок збігає з важеля, і під впливом сильної пружини клапан закривається.
     Далі поршень, через відкритий впускний або випускний клапан, відповідно засмоктує горючу суміш або виштовхує відпрацьовані гази. Коли ж обидва клапани в одному циліндрі закриті - відбувається такт стиску або робочий хід поршня.
Основні несправності газорозподільного механізму, їх ознаки, причини виникнення і способи усунення
№ п/п Несправність Ознаки Причини виникнення Способи усунення
1. Порушена величина зазору між стержнем клапана і коромислом. Стук під кришкою клапанів, зниження потужності двигуна. Спрацювання деталей ГРМ. Відрегулювати зазор.
2. Підгоряння клапанів. Зниження компресії в циліндрах двигуна. Відсутність клапанних зазорів. Замінити підгорівші клапани.
Категорія: Будова автомобіля та основи ТО | Додав: sodem (23.04.2010)
Переглядів: 28772 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 3.3/59
Всього коментарів: 6
6 123  
-1
хрєнь мало інфи, піздьож це все сука

5 Влад  
1
супер інформація) я механік мені дуже допомогло

4 Бауманский  
0
Артем, писать сначала научись !

3 влад  
0
класна стoрінка

2 oleg  
0
класна стoрінка z якoіі я хoчу вчитися і пoділитися свoііми zнаннями.......

1 Артем  
0
Хочу навчытыся ремонту автомобыля

Ім`я *:
Email *:
Код *:
sodem © 2024